Zdobądź certyfikat i zostań DENTYSTĄ NA MEDAL 2017!

DARIUSZ STOLARZ

:Dentystycznie.pl proponuje przeprowadzenie audytu marketingowego oceniającego jakość komunikacji z pacjentami. Na czym polega i dlaczego powinno Ci zależeć na jego przeprowadzeniu?

PO CO CI AUDYT?

Otworzyłeś nowy gabinet, ale pacjentów jak na lekarstwo? A może prowadzisz gabinet od lat i czujesz, że zostałeś w tyle za konkurencją? Spokojnie, wszystko można naprawić. Po kolei, punkt po punkcie przeanalizujemy i ocenimy  wszystkie aspekty pracy Twojego biznesu. Dowiemy się jak jesteś postrzegany przez pacjentów i co o Tobie myślą. Wszystko po to, aby wyciągnąć wnioski i wskazać najlepszy z możliwych i najefektywniejszy kierunek rozwoju gabinetu. Dla pacjentów natomiast certyfikat będzie najlepszym dowodem na profesjonalne podejście.

JAKIE KORZYŚCI?

✔ Poprawa rozpoznawalności i wyróżnialności wśród pacjentów.
Poprawa efektywności działań (czas i pieniądze).
✔ Ujednolicenie komunikatów marketingowych.
✔ Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.

ETAPY PRZEPROWADZANIA AUDYTU

Research - zbieramy wszystkie niezbędne materiały i informacje.
Analiza - ocena zebranych materiałów.
Wnioski - formułujemy nasze konkluzje oraz wskazujemy rozwiązania.
Ocena - wystawiamy ostateczną ocenę zakończoną przyznaniem (lub nie) certyfikatu.

CO BĘDZIE OCENIANE?

1. Identyfikacja wizualna.
Sprawdzimy, czy i w jakim stanie jest Twoje logo i wszystko to co, z nim związane. Czy posiadasz Księgę Identyfikacji Wizualnej? Ocenimy zarówno warstwę graficzną, jak i językową. Sprawdzimy także, czy niesie za sobą jakiś rzeczywisty przekaz dla Twojej grupy docelowej i jak wypada na tle najbliższej konkurencji. 

2. Materiały komunikacyjne.
Przeanalizujemy w jaki sposób do tej pory komunikowałeś się ze swoimi pacjentami. Co dokładnie? Strona www, foldery, ulotki, wizytówki i inne materiały zarówno pod kątem graficznym, jak i użytego w nich języka.

3. Komunikacja marketingowa.
Zapoznamy się w jaki sposób wykorzystujesz powyższe materiały do bezpośredniego kontaktu z pacjentami. Ocenimy styl, merytorykę oraz kreatywność.  Sprawdzimy, czy były one napisane jasno i przystępnie. Czy w odpowiednich proporcjach zadbałeś o informowanie/edukowanie/promowanie swoich usług? Wskażemy kierunki oraz przykłady w jaki sposób powinieneś robić to poprawnie.

4. Narzędzia i kanały komunikacji.
Ocenimy z jakich narzędzi i kanałów komunikacji korzystałeś do tej pory i w jakim stopniu wykorzystywałeś ich potencjał. Czy byłeś obecny w mediach społecznościowych? Czy posiadasz stronę internetową? A może publikujesz ogłoszenia w prasie lokalnej? Zbadamy każdy przejaw Twojej dotychczasowej aktywności w zakresie informacji i promocji.

5. Analiza pod kątem przekazu brandingowego.
Sprawdzimy jaki obraz Twojego gabinetu rysuje się w głowie pacjentów po zapoznaniu się ze wszystkimi komunikatami obecnymi we wszystkich kanałach komunikacji (internet, prasa, radio itd.). Dzięki temu dowiesz się, czy obraz ten jest spójny z Twoim wyobrażeniem o swojej firmie?

6. Analiza pod kątem szans oraz kierunku zmian.
Wskażemy najbardziej perspektywiczne kierunki zmian. Ocenimy potencjał, wskażemy mocne i słabe strony, szansę oraz zagrożenia. Przedstawimy spójny sposób komunikacji dostosowany do konkretnych grup docelowych.

WYNIK AUDYTU

Jeśli audyt zakończy się oceną pozytywną, to otrzymasz od nas zestaw materiałów, którymi od tego momentu będziesz mógł się posługiwać w komunikacji ze swoimi pacjentami:

● Drukowany certyfikat w ramce.
● Zestaw naklejek.
● Paczka plików graficznych.

Jeśli audyt zakończy się oceną negatywną - nic straconego. Będziesz mógł sam (lub z naszą pomocą) wyeliminować wszystkie niedociągnięcia poprzez zastosowanie się do zawartych w audycie instrukcji i wytycznych. Zaraz potem otrzymasz od nas prawo posługiwania się naszym certyfikatem w komunikacji ze swoimi pacjentami.
 

CENA:

300 zł - pierwszorazowe postępowanie.
150 zł - odnowienie w nowym roku kalendarzowym (+ nowy certyfikat, naklejki, pliki graficzne).
75 zł - kopia zestawu materiałów promocyjnych dla potrzeb drugiej placówki gabinetu.

DARIUSZ STOLARZ

Absolwent prawa i strategicznej komunikacji marki. Od 6 lat związany z reklamą i marketingiem. Pracownik krakowskich agencji reklamowych i redakcji, freelancer. Stomatologia nie jest w jego życiu dziełem przypadku...

więcej >

comments powered by Disqus

Zobacz również

Blog post header image

Opłaty za odtwarzanie muzyki w gabinecie stomatologicznym?

Kontrole w lokalach usługowych nie są rzadkością. Poznaj swoje prawa!

więcej >
Blog post header image

6 niezbędnych informacji, których pacjenci szukają o Twoim gabinecie

Pacjent nie powinien szukać. Pacjent powinien znajdować! Nie wystawiaj jego cierpliwości na próbę. Jeśli nie znajdzie pomocy u Ciebie, to prawdopodobnie znajdzie ją u konkurencji. Jakich informacji może szukać pacjent w internecie?

więcej >
Blog post header image

CZY DENTYSTA MOŻE SIĘ REKLAMOWAĆ?

Czyli o tym jakie są ograniczenia prawne związane z reklamą gabinetów lekarskich.

więcej >